Saturday, March 7, 2009

Baru nk start...


Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum w.b.t

Pertama dan selama-lamanya saya ingin memanjat kesyukuran kehadrat Ilahi kerana dikurniakan nikmat Islam & Iman serta dengan nikmat yang diberi olehNya saya berpeluang untuk buat blog ni...alhamdulliah

sebenarnya dah lama buat blog ni tapi hanya digunakan untuk subjek English..
tetapi memandangkan dh tak digunakan untuk subjek tersebut, saya ingin meneruskannya dengan benda2 yang lebih manfaat.

Ini pun baru2 nak belajar. Kalau boleh saya ingin kongsikan apa saje yang saya tahu dan disamping kita sama2 dapat menambah ilmu serta pentarbiyahan diri..

Saya pun banyak kekurangan diri jadi jika sebarang masalah bolehlah tegur-menegur bagi membaiki diri masing2.

SALAM UKHWAH & SALAM PERJUANGAN

No comments: